2019年5月11日星期六

冇咗聲音的 C D ...


C D ...  Compact Disc... Cross Dressing...  於我, 似是我的一生給壓縮成無奈痛苦的一團糟...

已好久不想去 CD 了...  閒著整理斗室, 竟還挖出一小箱以前 CD 的藏匿...



... 幾件殘舊的性感 褻衣、絲襪 ... 一雙鮮紅色的高跟鞋... 一些首飾項鍊... 一袋用殘了的化妝品... 還有一本椿姬彩菜的 <我是男校畢業的女生> ,  厚厚地夾著些東西...

... 啊!... 掉出個長長皺褶的避孕套, 還留著些殘跡與微微的味道... 啊... 是我第一次被失身那刻可恥的證據... 那時還天真羞澀地從廢紙簍中撈出來留念呢...


... 又輕輕飄下一頁粉紅箋紙... 沉重地挑起了痛苦的憶念:


-    -    -    -    -    -    -    -    -    -

. . .

聽著你的呼嚕聲... 看著你大字瞓係床上的赤裸身軀, 垂著的陰莖粗獷地還滴著一絲精液... 我嬲你... 我嬲我自己...

... 後庭中仍湧著你一大灘污濁的大男人的精液... 你就開心... 可以係我身軀中發洩你的獸慾... 可以大覺瞓...

... 我? ...

在你激情中, 我問你仲好鍾意我嘛?... 都冇話嗰 字... 我知我唔配...

你話你地班妖就係姣、係鍾意我插你地嘅...

你地?...  我... 地...?  地, plural... 我地係賤... 我地係被你插... 我地係被你發洩...

你到底搞過幾多個 我地 CD ??

你鍾意 CD...  CD 比女人仲姣...  CD 係自動送上門的妖精... 鍾意你來插...

CD 冇手尾... 搞完就 bye bye...

第一次約會仲勉強讚下我、假意錫下我... 就猴急地撕爛我絲襪... 話我好性感、好誘惑...

如果我係真女人, 你敢既放肆... 我仲唔係大叫非禮!! 我冇... 我鍾意...

我每次為你化時間精心打扮穿著... 要靚過女人... 要姣過女人...

已經幾多次啦?... 你依家一入門口就拽起我短裙、撕下我襪褲, 要我俯在床沿等你插...

... 點解我仲係要約你?...  點解我仲願意你插我?...

我嬲你... 我嬲我自己...

-    -    -    -    -    -    -    -    -    -

... 記得個曰我係十八樓的露台企著好耐好耐... 喊著好耐好耐... 我冇跳落去...

... 我曾答應𤔡你我會去做變性手術... 我冇... 


... 天生的缺陷, 人手到底能改變多少??


... 到依家都唔係好明鏡中穿著鮮豔秀麗衣妝的我, 是為誰穿著打扮的?... 心情、慾火, 终是冷靜熄滅不下來...


CD 仲轉緊, 但已冇咗聲...

沒有留言:

發佈留言